Spørsmål og svar
Her finner du svar på våre vanligste spørsmål. Finner du ikke svaret på ditt spørsmål, eller ønsker produktsrådgivning, kan du kontakte vår kundeservice.
Ofte stilte spørsmål
På alle våre produktsider er det en såkalt størrelsesguide, klikker du på den får du mer detaljert informasjon om størrelsen på det spesifikke produktet du ser på. Det er viktig at du sjekker guiden før du legger inn bestillingen, da størrelsene kan variere fra modell til modell. Men skulle du tilfeldigvis bestille feil størrelse, har du alltid 45 dagers retur- og bytterett når du handler hos oss.
For at du alltid skal få riktig størrelse på varen din, er det viktig at du velger riktig størrelse på varen din. Hvert produkt har et individuelt mål og størrelsesdiagram på den respektive produktsiden. Mål i henhold til instruksjonene og overfør målingen til størrelsestabellen for å finne din størrelse. Velg ønsket størrelse og antall produkter og klikk legg til i handlekurv. Når du har trykket på "legg i handlekurv" oppdateres handlekurven med samme nummer. Du kan velge å fortsette å handle for å gå til kassen for å betale for bestillingen din. Alternativene for betaling er Klarna-faktura, Klarna-konto, kortbetaling eller direktebetaling via banken. Vi har alltid en gratis Klarna-faktura som standard. Uansett hvordan du velger å betale, er alle betalingsmåter like sikre.
Selvfølgelig bør du prøve produktet ditt før du bestemmer deg. Vi tilbyr alltid et kjøp på 45 dager, noe som betyr at du kan teste produktet ditt hjemme hos deg selv. Det eneste kravet vi har er at produktet skal være i samme forsendelse som da du mottok det etter at du har testet det. Tester du produktet oppå for eksempel en t-skjorte, sikrer du at produktet er i samme stand.
Rehaboteket er Nordens største handelssted for ortopediske teknologiprodukter for hele kroppen.
Rehaboteket ble grunnlagt i 2012 og har siden oppstarten hjulpet mer enn 100 000 kunder med å finne det riktige produktet for deres problemer. I dag har vi også virksomhet i Sverige, Norge, Finland, Danmark og Storbritannia med hovedkontor i Stockholm.
Rehaboteket ble grunnlagt i 2012 og har siden oppstarten hjulpet mer enn 100 000 kunder med å finne det riktige produktet for deres problemer. I dag har vi også virksomhet i Sverige, Norge, Finland, Danmark og Storbritannia med hovedkontor i Stockholm.
Bestille
Når du har gjennomført kjøpet vil du motta en bekreftelsesmail fra oss på at bestillingen har gått gjennom. Du får også et individuelt ordrenummer i forbindelse med kjøpet. Ordrenummeret er greit å beholde dersom du trenger å kontakte oss på kundeservice.
Vi vet at kundene våre vil ha produktene så raskt som mulig og vi jobber jevnlig for å finne den optimale løsningen for raskest levering fra det øyeblikket du kjøper produktet ditt.
Hvis du legger inn bestillingen før kl. 15.00 på en mandag, onsdag eller fredag, vil den bli sendt samme dag med vanlig leveringstid på 2-4 dager.
Hvis du legger inn bestillingen før kl. 15.00 på en mandag, onsdag eller fredag, vil den bli sendt samme dag med vanlig leveringstid på 2-4 dager.
Garanti og angrerett
Noen ganger hender det at et produkt går i stykker og du vil reklamere for det. For å fullføre en klage trenger du kun å registrere klagen din i lenken
https://www.rehaboteket.no/return og følg instruksjonene for hvordan du returnerer produktet gratis for en klage. Så snart produktet er tilbake hos oss vil vi vurdere produktet og sende et nytt produkt i samme størrelse.
Du kan velge hvordan du vil sende varene tilbake til oss. I forbindelse med registrering av retur kl
https://www.rehaboteket.no/return og du får muligheten til å velge et forhåndsbetalt alternativ som koster 69 kr. Velger du dette alternativet legger vi igjen 69 kr på fakturaen din, som du kan betale som vanlig gjennom Klarna.
Når du handler hos oss på rehabiliteringsapoteket har du alltid 45 dagers åpent kjøp.
For å sende en vare tilbake til oss, må du registrere din retur i lenken nedenfor
https://www.rehaboteket.no/return Når du har registrert returen, vil du motta alle instruksjoner om hvordan du sender varen tilbake til oss for kreditering av fakturaen. Husk å alltid sørge for at returen din kan spores tilbake til ordrenummeret ditt slik at vi vet hva vi skal gjøre med varen og hvem som har sendt den tilbake.
Hvis du har tenkt å returnere varen din innen 14 dager, trenger du ikke betale fakturaen. Husk at det kan ta to til tre dager før postkontoret leverer returen til oss før vi kan kreditere fakturaen din. Du kan alltid forlenge betalingsbetingelsene med ti dager gratis, noe som anbefales når du sender varen tilbake til oss for å unngå purringer eller forsinkelsesgebyrer. Du kan oppdatere betalingsvilkårene ved å logge inn på min Klarna eller ringe Klarnas kundeservice på 08-120 120 10
Når produktet er tilbake hos oss, vil du motta en e-post fra Klarna som bekrefter at fakturaen er kreditert. Når vi har mottatt og registrert returen din, vil du motta en ny oppdatert faktura fra Klarna. Se etter det i innboksen din!
Når vi mottar returen av en vare, oppdaterer vi umiddelbart fakturaen din og sender fakturaen på nytt til samme e-postadresse som du har oppgitt. Når du har mottatt denne oppdateringen betyr det at produktet er tilbake på vårt lager og fakturaen din er kansellert. Hvis du har betalt for varen din med kredittkort eller bankoverføring, vil pengene bli refundert til samme konto som du betalte fra. Det tar normalt 2-3 bankdager før du ser pengene tilbake på kontoen din.
Du har alltid gratis størrelse og modellendringer når du handler hos oss på rehaboteket.se, for å endre størrelse eller være sånn trenger du bare å trykke på linken
https://www.rehaboteket.no/return og oppgi navn, ordrenummer og ønsket størrelse du ønsker å endre til. Klikk send og du vil motta en lenke på e-post til deg hvor du kan laste ned gratis byttefrakt. Hvis du har tilgang til en skriver, skriv ut dokumentet og følg instruksjonene for hvordan du sender det tilbake for en størrelsesendring. Det er viktig at vi i kundeservice kan identifisere produktet ditt til ordrenummeret ditt slik at vi vet hva vi skal gjøre med produktet når det kommer tilbake til oss. Samme dag som vi mottar produktet ditt for størrelsesjustering, sender vi tilbake ønsket størrelse.
Nei, det er ikke nødvendig. Vi prøver alltid å pakke forsendelsen din slik at den går greit og greit inn i postkassen din. Hvis den ikke går i postkassen din, sendes den automatisk til ditt nærmeste postkontor. Du vil da bli varslet via SMS eller e-post med et pakkenummer som du kan bruke til å hente forsendelsen.
Leveranse
Noen ganger, dessverre, skjer det uunngåelige, en pakke går tapt under levering til våre kunder. Hvis du ikke har mottatt varen din, vennligst kontakt oss på
kundeservice@rehaboteket.no eller på telefon 38 36 26 50. Oppgi alltid ordrenummeret ditt, så gjør du det enklere for oss i kundeservice i søket etter en vare.
Vi bruker PostNord 1. klasse forsendelser til alle våre forsendelser. Hvis produktet går i postkassen din, lar postmannen det ligge der. Ellers havner den på ditt nærmeste utleveringssted. Du vil da bli varslet via SMS.
Ja, vi lagerfører alle produktene du ser på rehab-butikken på våre egne varehus. Noen ganger hender det at varene går tom, men da gir vi deg umiddelbart beskjed enten på e-post eller telefon om antatt leveringstid. Vi har ofte alternative produkter og det kan være at vi tilbyr deg et dyrere produkt til samme pris dersom det er etterslep på din bestilte vare.
Vi vet at kundene våre vil ha produktene så raskt som mulig og vi jobber jevnlig for å finne den optimale løsningen for raskest levering fra det øyeblikket du kjøper produktet ditt.
Hvis du legger inn bestillingen før kl. 15.00 på en mandag, onsdag eller fredag, vil den bli sendt samme dag med vanlig leveringstid på 2-4 dager.
Hvis du legger inn bestillingen før kl. 15.00 på en mandag, onsdag eller fredag, vil den bli sendt samme dag med vanlig leveringstid på 2-4 dager.
Hvis ordreverdien overstiger 399kr, er frakten gratis. Er det under 399 kr koster det 29 kr med bring/posten. Du ser alle priser i kassen
Betalingsmåter/Faktureringsspørsmål
Klarna håndterer våre fakturaer og hjelper deg gjerne dersom du trenger en ny faktura. Du kan kontakte Klarna på telefon 08-120 120 10 og Klarnas kundeservice hjelper deg med dette.
Du kan selv flytte forfallsdatoen din helt gratis på en av følgende måter,
1. Logg inn på Mitt Klarna via https://www.klarna.com/no/ hvor du kan skrive ut fakturaen på nytt
2. Send e-post til rehab-butikken på kundeservice@rehaboteket.no. Vi trenger ordrenummeret ditt som du mottok i forbindelse med leveringen.
3. Ta kontakt med Klarna på telefon 08-120 120 10 eller via Klarna.com
Du kan selv flytte forfallsdatoen din helt gratis på en av følgende måter,
1. Logg inn på Mitt Klarna via https://www.klarna.com/no/ hvor du kan skrive ut fakturaen på nytt
2. Send e-post til rehab-butikken på kundeservice@rehaboteket.no. Vi trenger ordrenummeret ditt som du mottok i forbindelse med leveringen.
3. Ta kontakt med Klarna på telefon 08-120 120 10 eller via Klarna.com
Hvis du vil ha en faktura sendt til din bedrift, trenger du bare å sende oss en e-post med fullstendig faktura og leveringsdetaljer. Vi trenger også telefonnummer og epost for å kunne fakturere og levere. Send oss en e-post på kundeservice@rehaboteket.no.
Ja, du kan forlenge forfallsdatoen på fakturaen din med 14 dager gratis. Klarna håndterer våre fakturaer og hjelper deg gjerne dersom du trenger å flytte datoen frem. Du kan kontakte Klarna på telefon 08-120 120 10 og Klarnas kundeservice hjelper deg med dette.
Du kan selv flytte forfallsdatoen din helt gratis på en av følgende måter,
1. Logg inn på Mitt Klarna via 1. Logg inn på Mitt Klarna via https://www.klarna.com/no/ hvor du kan skrive ut fakturaen på nytt
og forleng forfallsdatoen.
2. Send e-post til rehab-butikken på kundeservice@rehaboteket.no. Vi trenger ordrenummeret ditt som du mottok i forbindelse med leveringen av deg, slik at vi kan hjelpe deg å forlenge datoen.
3. Ta kontakt med Klarna på telefon 08-120 120 10 eller via Klarna.com
Du kan selv flytte forfallsdatoen din helt gratis på en av følgende måter,
1. Logg inn på Mitt Klarna via 1. Logg inn på Mitt Klarna via https://www.klarna.com/no/ hvor du kan skrive ut fakturaen på nytt
og forleng forfallsdatoen.
2. Send e-post til rehab-butikken på kundeservice@rehaboteket.no. Vi trenger ordrenummeret ditt som du mottok i forbindelse med leveringen av deg, slik at vi kan hjelpe deg å forlenge datoen.
3. Ta kontakt med Klarna på telefon 08-120 120 10 eller via Klarna.com
Betalingsbetingelsene når du velger faktura er 14 dager fra vi sender dine produkter fra vårt lager.
Du kan flytte forfallsdatoen frem 10 dager gratis på en av følgende måter,
1. Logg inn på Mitt Klarna via https://www.klarna.com/no/ og forleng forfallsdatoen.
2. Send e-post til rehab-butikken på kundeservice@rehaboteket.no. Vi trenger ordrenummeret ditt som du mottok i forbindelse med leveringen av deg, slik at vi kan hjelpe deg å forlenge datoen.
3. Ta kontakt med Klarna på telefon 08-120 120 10 eller via Klarna.com
Du kan flytte forfallsdatoen frem 10 dager gratis på en av følgende måter,
1. Logg inn på Mitt Klarna via https://www.klarna.com/no/ og forleng forfallsdatoen.
2. Send e-post til rehab-butikken på kundeservice@rehaboteket.no. Vi trenger ordrenummeret ditt som du mottok i forbindelse med leveringen av deg, slik at vi kan hjelpe deg å forlenge datoen.
3. Ta kontakt med Klarna på telefon 08-120 120 10 eller via Klarna.com
Ja, vårt samarbeid gjør kortbetalingen din sikker. Klarna, Nordens største betalingstjeneste på nett, garanterer din sikkerhet, slik at du kan føle deg helt trygg ved å betale med kort. Klarna oppfyller kravene for sikker online kortbetaling PCI-DSS og garanterer din sikkerhet ved kjøp med kort på nett.
Vi i Rehaboteket tilbyr mange ulike betalingsmåter for å gi deg som kunde flere ulike betalingsalternativer. Vi samarbeider med Klarna, Nordens største betalingstjeneste på nett, som tilbyr følgende betalingsmåter.
- Kortbetaling
- Faktura 14 dager via Klarna-faktura
- Kampanjefaktura (forlenget forfallsdato, gebyr 39kr)
- Delbetaling med Klarna (Klarna-konto)
- Direkte betaling via Handelsbanken, Nordea, SEB og Swedbank
- Kortbetaling
- Faktura 14 dager via Klarna-faktura
- Kampanjefaktura (forlenget forfallsdato, gebyr 39kr)
- Delbetaling med Klarna (Klarna-konto)
- Direkte betaling via Handelsbanken, Nordea, SEB og Swedbank
Så snart vi har mottatt varen din enten for bytte eller retur, oppdaterer vi fakturaen din og sender den automatisk på nytt til samme e-postadresse som du oppga i forbindelse med kjøpet.